19 Eylül 2011 Pazartesi

Her şey standart..


Allah standarttan ayırmasın..

Hala Kaybedenler Kulübü'nü izlemeyenler için çok üzüldüğümü söylemeliyim. Son zamanlarda izlediğim en iyi türk filmi olmasının yanısıra, hem ifadelerindeki cesurluğu, hem de belli bir kesime ayna olmasıyla bence mutlaka izlenmesi gereken bir yapıt.

İlk soundtrack'ini keşfettim, sinemada izlemene fırsatı bulamamıştım. Sonra salonlarda yakaladım. Çok keyifli ve bol düşünceli iki saat geçirdim. Bir daha izleyecek olsam bütün replikleri tekrar tekrar dinler, yazar, düşünürdüm. Hala fırsat bulamamış olanlar için bu hafta cuma günü türkmax'te izleyebilirsiniz. 

İki radyocu, onlara benzemeye çalışan, nesil tabiriyle cinsellikten, ölüme, ilişkilere bu kadar cool bakmaya aslında felsefeyi çözmeye çalışan çok insan var, ne kadar yaklaşıyorlar sormak lazım. Ben lafta becerselerde, hayatın buna o kadar da izin vermediğini düşünenlerdenim. Sevmek her şeyi altüst eder, sonra bir artı iki üç etmez zaten. Sevmek diyorsam, bu karşı cins değil sadece, bir çiçeği seversin, ölür, üzülürsün, insanlar ana babasının  ölümüne üzülürken bir bakmışsın sen bir çiçeğe ağlıyorsun. Sevmek böyle bir şeydir, sen anlamazsın, o sana seni anlatır, aslında kim olduğunu ya da asla kim olamayacağını..

Pardon sizinle yatmışmıydık.. zzz ne dedim ben

Repliklere bir göz atın, siz karar verin, düşünmeye değer mi diye.

Sorular sadece cevabı duymak istediğiyle var olurlar.
İnsan karar vererek aşık olmaz, bir bakmış olmuş.
Doğru zamanda, doğru yerde olamamaklardan oluşur her zaman hayat. ( Bakınız bizim if'ler )
İnsanın yeryüzünde en uzak olduğu nokta kendi sırtıdır aslında. 
Bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız? Madem hepimiz yatıyoruz, neden yalnız yatalım?

Dün bir arkadaşıma söylediğim gibi düşünmek kolay, düşündüğünle mutlu olmak, onu kabullenmek, sindirmek, sonra hiç düşünmemiş gibi devam etmek. Ya da benim gibi her düşündüğünü söylemek ama bazen yapamamak. 

Her düşündüğünü söyleyen, düşünen, kendileri olmaktan mutlu olan, dürüst iki radyocunun hikayesi..

Bağrı yanık dostlara merhaba, iyi pazartesiler.. 


Bilmeyenler için bu güzel ses Asu Maralman'a ait..


PS: O cuma geçen cuma da olabilir, en iyisi siz türkmax'i takip edin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder