15 Eylül 2011 Perşembe

Domatesin de en güzel zamanı şimdi, tıp mı okusaydım?


Hep bu blog gezmeleri yüzünden oldu. Uslu uslu kahvaltı edecekken, peti börler, çaylar, yumurtalar, kuru pastalar, lezzet konusunda tavan yapmış bir domates, yanında idare eder bir peynir. Bir yemekte tanıştığım sigara firmalarından birinde çalışan Japon ya da Koreli olduğunu tahmin ettiğim kız, inanılmaz sevimliliğiyle yediği ya da içtiği her şeyin fotoğrafını çekiyordu. Bunun için de "eatingdiary" ya da "mealdiary" tabirini kullanıyordu. O zaman duyduğumda da gözlerim açılmıştı. Benim kadar gezmeyi ve yemek yemeyi seven biri, biraz da fotoğrafa ve paylaşmaya meraklı olunca, keyifli ama bir o kadar da aç bir şey ortaya çıkabilirdi. Beypazarı fotoğraflarını ultra kötü bir makine ile çekerken de aklımda biraz bu vardı.

Gezmek, görmek, yemek yemek ve "mealdiary" ..

Kırmızıyı görünce bu senenin kırmızı dudaklarının modası ne zaman geçecek dersiniz?  

Neyse konumuza geri dönelim. İki hafta sonra rotamız Eskişehir. Kısa süreli ziyaretler yapmıştım ama tarihi evlerini görmeye, gondola binmeye fırsatım olmamıştı. İki gün; ama harikalar yaratıp, her şeyi yiyebileceğimize ve göreceğimize söz veriyorum. Eskişehir'de ne yenir sorusuna bulabildiğim cevaplar; çiğ börek, haşhaşlı ekmek, mantı. Heyecanlıyım, ama ben sanırım en çok yol kısmını sevenlerdenim, merak içerisinde gitmek, tatlı yorgunlukla eve dönmek..

İtiraf etmeliyim, katsayı kelimesinin bile kalkacak olması ben de "şu TM puanımı sayısaldan saysanız, ben tıp okusam en baştan" deme isteği uyandırdı. Madem her türlü okulu tek bir katsayıyla değerlendireceğiz, hadi kaldırmışken şu alan meselesini de yok sayalım. Fizikten anlamıyorsam, bu iyi bir doktor olamayacağım demek mi siz söyleyin! 

Neyse artık her şey için çok geç.. Ben zaten başımda kavak yelleri, new york new york diye şarkı söylüyorum, orada doktorluk da yapamazdım.

Futbol: Ben Erman Hoca'nın kendini tutamamalarına rağmen dünkü maçtan keyif aldım. Gördüğüm futbol, çalımlar, paslar, geçen haftanın maçlarıyla karşılaştırdığımız da o kadar akıcı ve heyecanlıydıki. Darısı bu akşam Beşiktaş'ın maçına. Bir arkadaşım bir tweet atmıştı: 

"Bize bugün her yer Trabzon, Metris bile".. Yorumu size bırakıyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder