14 Eylül 2011 Çarşamba

Gaga yine radara yakalandı! Ben de sonunda tablo seçtim!

Lady Gaga 11 Eylül'de hayatını kaybedenleri anmak isterse ne olur?

Hepimiz Eylül'müş, 11'miş unutur, tanrım bu kadın yine ne giymiş diye konuşuruz. Etten, saçtan derken bu sefer en azından dantel; ama yer ve zaman biraz olmamış sanki. Bu kadar da olur mu demeyeceğim, Gaga ne yapsa şaşırmam ama insanların şaşırmasını ve yadırgamasını anlayabiliyorum. Dünya'yı etkileyen ünlüler listesinde Erdoğan ile o kadar kapışırken (nedenini anlamasam da), yine de orada bulunması belli bir mesaj veriyor, daha doğru bir kostümle tamamlansa daha hoş olabilirdi. Dikkat edin kıyafet bile demiyorum. 

Gaga kıyafet giymez!


Annem şimdi resme bakıyor ve niye şaşırdınız diye soruyor. Tanrım annemin Gaga'yı kabullenmesi bizden çabuk oldu. Yaşlanıyorum..

Füze kalkanı da Malatya'ya kurulacakmış. Hayırlı olsun memlekete. Önce neden kalkan kuruluyor diyorduk, şimdi bunu kabullendik, niye Malatya diye sorguluyoruz. Evet, biz halk olarak her türlü meseleyi oğlum evlilik ne zaman , çocuk, torun kıvamına indirgeyebiliriz:)

Türkiye'nin haklı gururlarından biri işşizlik ve gençlerin iş bulamama sorunu güzide bir listede birinci sıraya oturarak taçlandırılmış. Bu stresi yaşamaya bir senesi kalmış biri olarak korkuyorum, arkadaşlarımı gördükçe daha da korkuyorum. Diplomanın, master'ın, yüksek lisansın yetmediği dönemde işverenler bizimle olsun yoldaşlar! 

İki günümü bir alışveriş sitesinde tablo seçmeye adadım, artık tüm tabloları ezberledikten sonra, kardeşimin masaya yumruğunu vurmasıyla karar verdik. Artık aldım ama fikirlere açığım :) Buyurun siz de bakın..





















"Yes, no, maybe" "I never say maybe, rigth or left, not middle, not grey!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder