24 Aralık 2011 Cumartesi

Kim demiş "Yüksek Topuklar" giyilmeli diye?

Kim demişti bu kız yaşlandı artık ama hala fena değil diye. Tüm iddia makamları keşke dünü benle yaşayabilseydi. Şansınızı kaybettiniz artık. 

Tek tek hızlı adımlarıma ayak uyduran tüm beyefendilere teşekkürlerimi sunuyorum. O alkol seviyesinde görünce bloğunu okuyorum diyenlere ve bunun üzerine sohbet edenlere bir kez daha teşekkür ediyorum. (Bu ara duymayı en sevdiğim şey :)) Kıvrak hanımefendilere daha da büyük bir alkış. Hanımlar, alkol seviyesi arttıkça kalçalar daha hareketli ve kıvrak oluyor, aklınızda bulunsun.  

İnsan kendini en güvende hissettiği yerde ve insanların yanında daha kolay sarhoş olurmuş. Bizde evimizde en sevdiklerimizle dün gece kendimizden geçtik. Alkol çoktu, ama çoğumuz mutluluktan sarhoş olduk, pastaları fırlattık, kaydık düştük, saatlerce dans ettik. 

Yüksek topuk meselesi nereden çıktı peki? Gecenin konsepti film karakterleri idi. Bende şıklığımdan ödün vermemek için kendime en son aldığım siyah minik elbiseyi giydim. Ama hava muhalefeti ile birlikte yağmur çizmelerimi bu klasik elbiseye layık  gördüm, hiç de fena olmadı. Ayaklarımın rahatlığı ile bütün gece zıp zıp zıpladım. Kendim tam olmasada ruhum şıktı. 

Dışarıda kar uçuşturuyor. Herkese yeri gelmişken Merry Christmas. Ozan atkın bende. 

Bugün Twitter'da okuduğum bir sözü sizlerle paylaştıktan sonra iyi haftasonları dileyeceğim. Birde unutmadan, dün gece duvarda, 2012'den beklentilerin üzerine yazıldığı bir kağıt vardı. Bende bir cümle yazdım. "Eski sevgilimle tekrar sevgili olmak istiyorum". Tabii bu cümle orada daha agresif ve üç kelime idi. 

Dün verilen sözleri unutmayalım. 

Atıl bekarlığa veda partine bende geliyorum. Ben de biraz seksi erkek sayılırım ;)  
Özgün diploma törenime ben seni çağırıyorum sen de geliyorsun. 
Bu sözü almadım ama Erinç daha fazla dans etmeliyiz. 

Biz bu akşamda yarında kutluyoruz, neyi mi, birbirimize sahip olduğumuz için ne kadar şanslı olduğumuzu. 

O söz: 

Hayatınla ilgili karar aldığın zaman, o karar seni rahatlamış ama eksik hissettiriyorsa, muhtemelen yanlış bir karar aldın demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder