11 Aralık 2011 Pazar

Bestseller-Read in 30 Seconds

Kişisel gelişim kitapları her zaman talep edilir ancak, hap kitap dediklerimiz rafları işgal etmiş durumdalar. Neler var neler yok diye bakmak isterken "30 Seconds" serisi beni yakaladı. Eğer ben felsefe, psikoloji ya da ekonomi okumuyorum, bu konulardaki jargona biraz da olsa hakim olmak istiyorum ya da iyi bir kütüphanem var, bu eserler içerisinde yer alsın istiyorum diyenlerdensiniz, sizin için çok faydalı bir seri olmuş. Otuz saniye her kavramın 30 saniye içinde okunabilmesinden geliyor. Görselleri sürreal çalışmaları seviyorsanız sizi mutlu edecektir. Ben felsefeden yana ilk hakkımı kullandım. Elinize bir aldınız mı bırakamıyorsunuz inanın. 

Hızlı yaşıyoruz ve hızlı tüketiyoruz. Kitaplar bana sorarsanız var olmak için savaş veriyorlar.  Filozofların orijinal metinlerini sadece alanı buna müsait olan bireyler okuyabiliyor, geri kalanlara ise tabiri caizse hap kitaplar kalıyor. Ne şanslıyız ki, artık o kadar fazla var ki onlardan. Daha da sevindirici olan insanların bunlara ilgi duyması. Herkese iyi pazarlar. Bugün kitap okumaya biraz zaman ayırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder