26 Kasım 2011 Cumartesi

If you need some help?

Konu yardım ise, hayatta insanlar iki büyük gruba ayrılırlar. Her zaman yardım almaya açık olanlar ve yardım etmeye açık olanlar..

Bir taraf daha çok anlatmaya, diğer taraf ise daha çok dinlemeye eğilimlidir. 

Biri sorun yaratmakta, diğeri ise çözüm bulmakta ustalaşmıştır. 

Biri sürekli yorarken, diğeri sürekli yorulur. 

Bu liste gittikçe uzayabilir. Başka birine ilham vermek, onu cesaretlendirmek, gözlerinin içini parlatmak ise başka türlü bir meziyettir. Annenin çocuğuna can vermesi gibi. Bazen zaten içinde olan bir şeyi ortaya çıkarırken, bazen var olmayan bir şeyin yaratıcısı olursunuz. Çoğu zaman kendinizi kamçılar gibi, karşınızdaki için ister, ondan daha çok heyecanlanırsınız. Elinizden gelse siz yaparsınız ama bu her durum için geçerli olamaz maalesef. Özne olmaktan çok tümleç olmayı da sevebilirsiniz. 

Bugün birinin gözlerini parlattınız mı, ya da hayatına bir şey kattınız mı bir düşünün? Ben yaptım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder