27 Şubat 2012 Pazartesi

Red Carpet/ White and Black Swans


İlk üçü mü seçsem diye düşündüm önce, sonra o kadar uykusuz kaldım, hala sersem gibiyim, dün gece söylediklerimi, bir kez daha dillendirebilirim dedim. Görseller Red Carpet Fashion Awards'tan. Sağ olsun hepimizin aklında kalan 12 elbiseyi bir resimde birleştirmiş ancak gecenin üç diğer şıkı Octavia Spencer, Viola Davis ve Bridemaids'in harikalar yaratan kadını Melissa McCarthy'ye yer vermemesini açıkcası kınadım, sanırım kilo sınırı koymuş. Olmadı. 

Penelope Cruz/Armani: Biz bunu daha önce gördük, yok sevmedik. Kuyruk, hep kuyruk, ama nereye kadar.

Emma Stone/Giambattista Valli: Merhaba daha genç Nicole. Dün gece söylediğimi tekrarlayarak ben boyunda olan her şeyden hoşlanmıyorum, zarif bir hediye paketi. 

Cameron Diaz/Gucci: Vow demedik, ama saçları hiç beğenmedim, bunu söylemem lazım. 

Stacy Keible/Marchesa: George bile seni kurtaramaz. Bir Meryl Streep, bir Stacy, onlar bizim iron değil Golden Ladylerimiz. Benim için çok yorucu bir elbise. 

Natalie Portman/Christian Dior: Zerafetine ve güzelliğine söylenecek tek kelime yok ama sen bu elbiseden biraz daha büyük, daha doğrusu yaşça büyük değil misin? 

Jessica Chastain/Alexander McQueen: Elbiseyi daha söylemeden hepimiz tahmin etmiştik. Jessica Chastain'i takip edenler işlemeli ve daha otantik dediğimiz kostümleri giymeyi sevdiğini bilir. Çok güzel bir kadın, bir McQueen içinde ne kadar kötü olabilir ki? 

Michelle Williams/ Louis Vuitton: Elbisenin arkasını gördüğümde isyanım, önünü gördüğümden çok daha fazlaydı. Guardian'ın dediği gibi o bu elbisenin içinde kaybolmuştu. 

Bu yıl benim için halının en iyisiydi, Gwyneth Paltrow ile birlikte tabii. Bu kadın vücudunu ve nasıl vurgulayacağını çok iyi biliyor, ve sonuç her seferinde mükemmel. Zuhair Murad etkisini göz ardı etmemek lazım tabii. 
Tom Ford, beyaz, kocaman bir ceket, önden topuz gibi gözüken, ama aslında at kuyruğu olan saçları ile bayan kırmızı hali Paltrow oldu bu yıl. En beğendiğim dörde baktığımızda siyah ve beyazlara övgüm, renklere burun kıvırmamdan tavrımı anladınız sanırım. Ama bu yıl herkes dersine çok iyi çalışmış, kendinden desenli, ışıltılı kumaşlar, ve son olarak Paltrow'un ceketiyle bizi böyle bir 2012 bekliyor demek yanlış olmaz. 
Versace, siyah  ve Angelina Jolie bir araya geldiğinde bize söylenecek pek bir şey kalmıyor. Ben bu kadına bayılıyorum.
Angelina'yı gecenin siyah kuğusu ilan edersek, geriye kalan herkes beyaz kuğuydu sanki. Shailene, benim halıdaki favorilerimden biriydi. Elbise onu, o elbiseyi giymişti sanki, mükemmel.

Biraz Dilek'in alanına girmiş olabilirim, siz yine de uzman görüş için onu bekleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder