9 Şubat 2012 Perşembe

Ladies and gentlemen, It's a good day to ask why I have a relationship with him/her: 14th February

14 Şubat'ı oldum olası sevenlerden değilim. Ama 14 şubatla kavga eden tiplerden de hoşlanmam. Sana mı kalmış sorgulamak ya da boyun mu uzuyor "çok saçma, ben böyle şeyleri hiç sevmem" dediğinde? Yapmayın, kendinizle çelişiyorsunuz, o güne inananlardan daha geniş bir zamanınızı onu/onları eleştirerek geçiriyorsunuz, ama pardon siz her şeyi ibadet eder gibi analiz edenlerdensiniz. Geçen yıl Dilek yazısının sonunda bu beyefendiler neden sevgililer gününü taşlayıp anneler gününde çiçek alıyorlar diye sormuştu, sorgulamıyoruz, asla dürüst olmayacaklardır, öğretilmemiş ve öğrenilemeyen davranışlar listesinde en üstte asırlardır duruyor. 

Bu yıl ona çiçek almak, yemek ısmarlamak, öpücüklere boğmak yerine yarınınız için bir şey yapın ve ilişkinizi konuşun, planlarınızı, birbiriniz hakkında ne düşündüğünüzü. Tecrübeye dayanarak söyleyebilirim ki, bugünü kurtarmak bir ilişkiyi kurtarmaya yetmiyor. Bu günü  "seni sevdiğimi söylemek zorundayım" yerine "üç ay sonra şöyle bir şey planlıyorum, bana katılır mısın" demek için kullanın. Ve lütfen, solan, yenip bitirilen ve bedel ifade eden fişlerden ibaret her şeyden uzak durun. Yan yana durabilmek her zaman bedel biçilemeyecek bir hediyedir. Bunu fark edenler sevgiyi ve bir hayatı paylaşma anını gerçek anlamıyla yaşarlar, geri kalanlar ise iyi bir sevgiliyi tam anlamıyla oynayan oyuncular olarak farklı sahnelerde hep aynı rolü oynarlar. 

2 yorum:

  1. gentlemen yeterli, sondaki -s fazla olmuş; ama yazı güzel...

    YanıtlaSil
  2. oturup bir saat sonra bir şey eksik dedim ama "men" i gözardı ettim, düzeltildi

    YanıtlaSil