5 Ocak 2012 Perşembe

İndirimin ilk gününden canlı bağlanıyorum..

Sabah onda Ezgi Likya ile yola çıkılır. Durak İstinye Park.. 

Malumunuz bizler bile indirime girdik bugün, dünden daha az değerliyiz yani, önceden alan zarar etti, yarın görecek olan ucuza kapattık muhabbetine meze yapacak! 

Büyük Zara indirimi. Pardon siz 120'den 80'e ya da 90'a inince buna indirim mi diyorsunuz? Ben şahsen demiyorum, ama ben zaten 50 psikolojik sınırının üstüne indirim zamanı pek bir zor geçerim. Çirkeflik değil bu, olay bu kredi kartları çıktığından beri 5'in 10'un hesabını yapmak değil, yarım fiyatınaysa alınabilir o. 

Benzer durum indirim beklenen Dutti için de geçerli. Akmerkez o kadar karışık ki, arada seçtiğim bir penye 80'den 50'ye düşmeyi başarabilmişti ancak, halbuki Mango'dan ben o paraya hırka aldım, hem de kalın yün. 

Demek istediğim indirim güzel şey de, markalar o kelimenin anlamını tam dolduramamış. Oysho sanırım 36 numara giyen bayanların istilasına uğramış, keşke 41 giyseydim deyip elim boş çıktım. Tek istediğim bir terlikti halbuki.Tabii Zara ve Oysho'daki 15'er kişilik sıralar bu seçimimde oldukça etkili oldu. Kalabalığı, bir de sırayı hiç sevmem ben, bilmiyor muydunuz? 

Stradivarius, Pull and Bear nispeten sakin ve kendi fiyatlarında seyrediyorlar. İlgimi çeken itfaiyeci yağmurlukları her yerde, hala düşünüyorum, bunlardan bir tane edinmek zorunluydu, biz marjinallik mi yaptık diye? Yargıcı hala düzenli ama yarınki hali merak konusu. H&M'e korkudan giremedim, kusura bakmayın. 

Farkında olmayanlar için GAP büyük kış indirimi de başladı. 

Benden size tavsiye, hafta içi, sabah 10 derken, curcunanın içinde kendinizi bulmayın, indirimleri duymayan kalmamış. İndirimlerin çoğu da bayağı sözde olmuş. 

İyi alışverişler ;) 

4 yorum:

  1. Onur Faydacı5 Ocak 2012 20:58

    bu konu ilgimi çekmedi zira ozellikle bayanlar demissin ama ilk defa goruyorum bu blogu gayet iyiye benziyor,bende sana rakip mi olsam canım çekti:)

    YanıtlaSil
  2. evet, önceden uyarmıştım :) Çık bakalım karşıma, sonra kozları paylaşırız. Şaka bir yana görmene vesile olduğu için yazıyı daha bir sevdim, teşekkür ederim beğeninize efendim, pek hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Onur Faydacı5 Ocak 2012 21:09

    sen neymissin be diyerekten destekliyorum seni, sende bir sıradışılık bir marjinallik hep sezmiştim zaten:)

    YanıtlaSil
  4. oğlum bu sıradışılık evde kalarak son bulacak, sonra çocuklarınıza bu da "işte öyle bir teyzeniz" deyip anlatacaksınız :)

    YanıtlaSil