11 Mart 2012 Pazar

Sorulması Anlamsız Sorular! Güneşi de Kurt Kapmış!

Bu ara en çok duyduğum sorular ve çirkinlikleri. Peki, siz yeterince sordunuz, şimdi ben size sorayım! 

"Ee, mezun olduğunda ne yapacaksın?"
  • Maaşımda gözünüz mü var, işe girsem ne olur, girmesem ne olur?
  • Üstteki soruya göre oğluna mı alacaksın?
  • Benden o kadar hoşlanmıyorsun ki, iş arkadaşı olmamak için önlem mi alacaksın? 
"Hayatında biri var mı?"
  • Diyelim ki var, senin hayatında bir şey değişiyor mu? 
  • Benim yalnız olmam seni neden bu kadar rahatsız ve meraklı yapıyor? 
  • Diyelim birini seviyorum, benimle beraber sevecek misin, daha da kötüsü sevilecek misin? 
"Kalbinde kimse var mı?" (Bir önceki soruyu geçiştirmeyi başarmışım neyse) 
  • Ben sana çişin var mı diye soruyor muyum, kalbimden sana ne? (Eğer doğruyu söylemişsem bana yazdığını düşünüyorumdur, duyunca beni uzaya ışınla) 
"Okul bitiyor mu, ortalama nasıl?" 
  • Diyelim bitiyor, gelip benimle diplomayı alır mısın? 
  • Allah F gelmiş, şimdi sende mi mezun olamıyorsun? 
"Evde işler nasıl, herkesin sağlığı yerinde mi?" 
  • Sende benimle beraber kötü bir şeyi en azından bir gün duymamak için telefonunu çekmecelere saklayacak mısın? 
  • Evde yemek yok, bulaşık deterjanı bitmiş alır mısın? 
Mesele şu ki, ben saçma sapan sorulardan nefret ederim, her seferinde size küfretmekle kalmayıp, içimden çılgınca gülüyorum. Çünkü kocaman adamlar ve kadınlar olarak paylaşacak bir şeyimiz olmadığını, hatta birbirimizin hakkında pek de bir şey bilmediğimizi, klasik sorularla anı geçiştirmeye çalıştığımızı, daha da kötüsü çirkin ve üstümüze vazife olmayan meraklar taşıdığımızı düşünüyorum. Daha da büyük bir özgüvenle, benim hissettiklerimi anlayabileceğini varsayıyorsun ki, yahu ben sen aşık olunca midemde kelebekleri hissedebiliyor muyum? Zahmet olmazsa herkes kendi hayatıyla ilgilense mesela, onu dert etse, başkası için mutlu olma yalanını yaşamaktan şu kutsal pazar gününde vazgeçse. 

Güneşi de kötü kalpli kurt kapmış. Bu hafta da yağmurlu geçecekmiş, melankoliyle kavrulmuş saf neşe bizi bekliyor. 

Çarşamba günü Dot Tiyatrosu'nda Supernova'yı izleyeceğim, o zamana kadar kara bulutların tadını çıkarın. 

İyi pazarlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder